nu har annonserna flyttat från bloggen.

Å finns på www.apotinshop.blogg.se
Å jätte synd tycker jag att Nikolaj växer ur sina fina kläder så att dom hamnar där, men man kan ju inte spara allt hur gärna man än vill. SÅ jag hoppas någon annan kommer ha användning för lite barn kläder.
De finns en övrigt kategori oxå som kommer innehålla de mesta.
Samt en häst kategori där allt från gammalt till nytt kommer finnas.

Just nu stormar de på bra ute, inte kul alls. Stor hästarnas hage hade fått en skiva blåst rätt igenom så trådarna gått av, bara laga hage i mörkret. Tur nog uppfann någon pannlampan! Man har tur ibland att blåsten kommer från rätt håll, inga hästar hade kommit i vägen för skivan som tur var!
Blir till att kolla halva natten nu, de ska ju bli värsta ovädret på 30 år om man ska tro experterna!
Dagmar heter stormen, å jag såg ju vad Gudrun stormen orsaka så jag tycker de e obehagligt!!!

Nä håll i hatten gott folk, å hoppas allt ser ut som vanligt när ljuset kommer i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0