En annan färg på kudden idag... Vad händer...

100media_imag019 (MMS)

En annan färg på kudden idag... Vad händer annars då? Prata med strömsholm igår, klart blev de att Atlas får en tid en dag för vet besök och vi får träffa alla där nere och allt kollas upp inför operation. Sen blir vi kvar där nere över natten för att sen morgonen därpå utföra operationen. Behöver jag säga att Atlas inte kommer sova på djursjukhuset den natten? Nä tänkte väl de! Han ska sova med mig!! Se om vi tar in på hotell, dock dyrt, 1100 kr för en natt. Alternativ 2 är vandrarhem för 550 kr natten. Nu ångrar jag ju så klart att jag inte köpte husvagn i somras... Just nu väntar jag på tid och datum, hoppas jag får de idag. Funderar på att låsa igen bloggen igen nu, dels händer de mycke som inte alla egentligen behöver veta, inte många som över huvudtaget verkar bry sig ett förbannade Skit men ändå är här och läser! Ren nyfikenhet och förmodligen gläds säkert vissa att jag haft otur nu.. Kort och gott kan jag säga att i nöden prövas vännen, så sant så sant... Men de som verkligen bryr sig om Atlas och tycker detta är tråkigt ska ju givetvis få veta vad som händer och sker. Samtidigt är jag så glad att folk som genomgått detta inte låst sina bloggar, för de har varit intressant att läsa om fler som gjort detta och deras väg tillbaka...


Kommentarer
Postat av: Anna

Kommer hela familjen åka till strömsholm då? Du vet att jag ställer upp med djuren om du behöver hjälp. Kramar

2011-02-09 @ 15:14:53
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall
Postat av: Marie - mamma till Tuva

Vill du låsa bloggen är de klart att du ska göra de om du känner så! Bara jag får lösenordet så ;)

2011-02-10 @ 09:21:36
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0