Temperatur skillnader...


Ja ännu kallare var de i morse, då var de -26.6 grader när jag klev upp och endast 19 inne. Efter att ha haft eld hela dagen har graderna lyckats ökat lite. De har varit snö och kyla sen 15 oktober, så inte undra på man är less nu! Halva året med vinter är för mycket för mig, känns långt till maj och lite varmare dagar nu.

Idag måste vi tacka svärmor som var här på eftermiddagen med djuren. Dusty går ju som sagt i en egen provisorisk hage så de skulle inte vara någon höjdare om nå vild djur kom då. Så jätte bra för henne som fick vara ute, samt att Atlas slapp vara själv ;) själv var jag på någon utbildning, inte it teknik som jag trodde men var nå över samarbete med distrikt sköterska, sjukgymnast mm. Behöver inte skriva mycke mer om den kursen, men har de fungera i praktiken skulle de säkert bli br

Nu ska jag kojJa ner mig i sängen, mördarpass i morgon igen ;( då kommer mor och brudarna upp och håller koll på farmen. Natt i natt i...

Kommentarer
Postat av: Marie

Å va varmt och skönt jag har det här hemma med jordvärme ;) hihi

2011-02-15 @ 08:59:33
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0