Kära lilla Blogg.en...

Jag hinner inte riktigt med att uppdatera dig så ofta just nu...
Men nu så blir de någon rad igen...

Kan ju börja spåka lite Skit då! Igår var min lediga dag, Marita ville ju vara ledig i lördags så jag jobba åt henne då så jag skulle få vara ledig igår iställe. Tur i oturen blev jag sittande på Skithuset halva dagen igår iställe då :'(
Men jag får glädja mig åt att jag slapp karens då iaf...
Hade ju som vanligt planer för dagen igår som bara måste göras. Så efter de si så där 7 vänder på toa var systemet tömt! Inte fyllde jag på de heller förutom lite fil, de fick räcka. Jävlas systemet med mig får de tillbaka! Massa fötter skulle ju fixas, men orken räckte bara till 4 fötter, alltså en häst...
Tog tydligen på kraften att skita då... blev till en ofrivillig paus och sen ut med Atlas, vi tog oss ända till nippe hygget innan de blev för kallt åt han. Där mötte vi Tomas så vi fick åka bil hem. Promenaden var givande, lite gå träning, ja jag skriver träning för de Är inte bara ut och gå med en kille som ska lukta på allt och markera här och där, men igår fick han alltså tömma blåsan och sen gå! SJälvklart fick han stanna och lukta mellanåt men bara efter mitt varsågod... vi fick passera en lastande flisbil oxå, han stanna och fundera många gånger men de gick bra ändå att gå 1 m ifrån. Har varit mycke maskin träning med Atlas nu, helgen som var var vi upp mot rävafly och kolla på en arbetande skördare, spännande värre! Sen har de ju varit aktivitet efter vägen med flistugg och flisbilar, även haft nattgäster vid postlådan som höll på att svetsa en hel dag. Väldigt mysigt med en kojja där som lyst om nätterna.

På fredag ska vi på återbesök hos vet, dock har atlas varit symptomfri måndag-idag så vi får se hur de Är i morgon. Svårt för vet att göra nå om ingen hälta finns oxå...

I morgon är jag ledig då, hade massa planer för dagen, slita ut mig kroppsligt med mucka, fixa fötter, foder och annat... Men... Med min gigantiska tur lyckades jag sätta tummen på listen på bilen och stängde dörren när jag skulle till jobbet idag.. Så med en dunkande tumme lär jag inte vara på g i morgon, gick som tur var jobba ikväll iaf.

Jag har anmält 2 till Falun utställningen oxå, har fått bekräftat att anmälan är framme så hoppas jag lyckades med Internet överföringen oxå! Den 19 mars är den, då var de ju mindre kul att läsa att vargavintern skulle göra entre i mars igen! Jag som hoppades på fint vårväder då, så vi får väl se vem som har rätt den dagen.. Största problemet med utställnig så här års är ju bekymret med att få dom ren! Sist funka torrschampo skapligt tyckte jag. I värsta fall får jag väl ta in dom någonstans ;) självklart när någon jobbar om ni förstår? ;) Nej då Men någon måste ju ha typ ett garage eller stall med varmvatten häromkring!

Nu blire te å göra kväller för mig strax, har surra på ett skuv igen nu sa... god natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0