Delningen börjar ta form....



Å jag är trött och tog en paus nu...
Inte blir jag piggare av att höra Atlas snusa och sova breve heller ;-)

Läget med sadelkammaren är just nu som bilden visar, avdelningsväggen är uppsatt. Alla lister utom dom i hörnen är på plats. Dörr lösning är fixad men inte Prio ett just nu.
Nu e de bara inreda!!
Bara orken återvänder ska jag ut och rensa alla garderober i stallet och gå igenom alla saker.
Sen blir de nog till att skruva isär alla garderober och flytta dom pö om pö och skruva ihop dom På plats sen.
Känner att jag ska fundera ett tag till innan jag gör mer så allt kommer på bästa tänkbara ställe så jag slipper flytta nå sen.

En sak e då säker, jag kommer inte behöva ha massa saker inne på övervåningen och källartrappen längre!!
Inte kommer heller stallet vara full med garderober....

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ta de pö om pö du.Jag har hållt på i flera månader jag,känns de som.Och vet inte än hur jag vill ha de.Blir så mycke grejer över.Som inte passar in längre ;)

2011-07-03 @ 19:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0