dennahär...



Ja, köpmannadisken fick idag flytta ut i hallen, så nu e fin porslinet där ute ;-)
Databordet som stått uppe fick då överta platsen efter disken och de Blev oxå bra.
Dock tomt uppe nu då ett tag...

På "till salu" sidan har de minskat lite saker nu, hoppas på att de försvinner mer inom de närmsta dagarna då jag väntar på pengar från Finland! Jag ska prova på export för första gången nu kanske ;-) tjejen har meddela att hon betalt och Jag har boka frakt så hoppas de blir affär där då. Någon som exporterat och har erfarenhet av de??

Just nu står regnet som spön i backen, väntar på att natta hästarna men hoppas regnet ger sig om Jag bloggar en stund.
Jag var ut och stängde in trädgården tidigare så hästarna kan beta där ett par dagar nu, känns lite lugnare med tanke på dåligt staket och brunst tjejer som går med bara 2 trådar utan ström. Plast stolp och 4 mm tråd ryker snabbt när dom framslår ;-)

Ikväll efter kvällsbestyren tror jag de blir ett bad i min jätte stora badbalja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0