slö söndag....

Ja men vilken seg dag de varit...
De är ju självklart som man gör sig men idag har kroppen sagt i från ordentligt så jag har varit tvungen vara still.
Tog en 20 min promenad med Atlas nu ikväll och de Var välbehövligt!
Värmen samt att han ska ta de lugnt i helgen gjorde att de räckte för oss båda.

Har sålt några saker nu samt fått förfrågan på vissa saker...
Just nu e de 2 garderober med säljes saker och jag ska fixa kort på de sista sen oxå.

Själv har jag Maila över ett bytes förslag... Hon har vad jag behöver och jag de hon letar. Dock inte nästgårds så lite att lösa om hon godtar budet. Bara vänta och se vad jag får för svar...

Bara för att Jag INTE ska ha någon ridhäst nu är utbudet av godbitar mer än någonsin tidigare!!
Tur är nog att Jag INTE har xxxxx kr extra just nu ;-) för då har de hamna en otroligt snygg tjej på gården!!
Fux, ljus man och svans, 4 knähöga strumpor, lykta samt stor vit fläck på magen...
Ja men i framtiden, när jag e pensionär ska jag ha en liten isis att sysselsätta mig med iaf ;-) men några års väntan dit...

Nu börjar de även bli dax att leta familjer åt våra lurvtussar... Dom e avmaskad och klar nu...

Nu blir de ett bad och dränka krämpor ett skuv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0