De gick åt hel*ete...

Å Tomas kommer ha mardrömmar i natt...
JA jag pratar om sadelkammaren...
Vi bestämde ju att vi skulle ha den, fixa och dona och i kväll skulle den hem!
Trodde jag Ja...
Han som skulle köra den på kran bil trodde först de skulle gå att flytta den hel, men efter att ha sett den trodde han den måste delas.
Så efter mycke stök och bök hade dom väl lyckats dela den till slut.
Men sen tog de stopp!!
De gick inte lyfta den, hur försiktig dom än var orka inte kran med och stugan höll inte för att försöka mer heller för Den delen...
Dom lyckades få i väg minsta delen drygt 1 m men sen var dom tvungen att ge upp!!
Stora delen var än längre bort så de var inte ens värt ett försök att ens lyfta den...
Ja Skit tråkigt, även om stugan nu inte kosta nå har jag en kranbil att betala för besväret samt att jag fortfarande är utan sadelkammare....
4 karlar och en kranbil som inte lyckas så då har inte jag nå mer förslag på hur de ska kunna gå att flytta den.
Verka som en annan gubbe var dit för någon v sen och prova såga den i delar oxå men han hade oxå gett upp tydligen.
Nu hoppas jag verkligen inte de Blir nå bekymmer framöver för att stugan är delad...
De stod i annonsen att den måste delas så vill någon annan flytta den så är den delad och klar nu!!

Nu till nå roligare, 2 arbetstillfällen kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0