Fått nå att fundera på....


Kortet taget i homna skogen.... Vilde bill har hitta nå intressant....

Idag på förmiddagen ringde snälla söta rara Anna (eller hur sjunger nu Ronny å Ragge?)
Iaf hade hon ett tips från sin mamma som ev skulle kunna lösa detta eviga funderande och gnat över sadelkammare!!!
Så vi har åkt och tjuvtitta lite på håll nu ikväll för att ev komma på en lösning för att få hem objektet.
Den var stor! Så jag skulle inte behöva gnälla över plats nå mer iaf...
Största kruxet är väl hur den skulle kunna komma hem isf?!
Alternativ 1, som för mig e de praktiskaste är ju att "stänga" av hela lillbo vägen en liten stund, typ göra som dom gjorde förr efter 301.an då dom stoppa trafiken och skyllde på olycka och dirigera runt åt runemo och sen körde dom ikapp på vägen, då kan man köra hela stugan utan tillgrepp!
Alternativ 2, dela stugan på mitten och köra den så. En hel del jobb skulle de innebära...
Största frågan är om kranbilen överhuvudtaget kommer åt att lasta med tanke på hur den stod, här är inget bekymmer då vi haft in kranbil på gården tidigare.
Ja blir lite att fundera på nu.

3!!! Just idag älskar jag 3, bara för att nu är de bara 3 arbetstillfällen kvar till semester!!!
Nu kanske till å med Jag hinner med att åka och hälsa på någon??
Ingen ursäkt i sig men att ha 85 % jobb på byn och djuren hemma så är de inte de lättaste att hinna med. De är ju skönt att bara vara oxå mellan alla måsten!!
Tomas jobbar ju de 3 första av mina veckor så de vore bra om jag kunde fixa sadelkammare då ;-) JA se, nu tjatar jag om den igen...
Ja inte lätt men jag behöver nog min sadelkammare trots allt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0