lilla-k med Inga-Lill


Ja då har vi på jobbet tacka av Inga-Lill.
Själv har jag jobbat med henne sen sammanslagningen 2005!
Maten lär jag säga inte var nå för mig, vist gick de äta potatissallad, som tyvärr hade skalet på så Jag fick skala små bitarna, och kycklingen var ätbar..
Men resten har dom kunna lagt i grishinken direkt enligt mig!
Vi var faktiskt några som inte alls var förtjust i de, medan de andra åt och teg och sa de VAR jätte gott...
Efterrätten var ju de bästa som vanligt...
På ett vis känns de som de VAR ett farväl av hela gruppen på nå vis, kommun har ju fått en ny ide att dela på alla grupper en gång till... jag får bara med mig 3 st från våran grupp till den nya!
Från början var vi 5 grupper, de VAR för många! Måste minska till 3, sagt och gjort, 6 år senare blir de åter igen 6 nya små grupper, ingen vet varför, frågar man får man inget bra svar heller.
Så vi gillar läget, biter ihop och hoppas någon hjärncell vaknar till liv hos den/dom som kommit med förslaget!
Jobbet som ska vara en rolig och givande plats och vi ska vara proffsig tär på nästan all personal nu... se hur många som orkar igenom detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0