mitt i woxna älven...



Ja kortet är taget mitt i älven, dock brukar de vara strand här i vanliga fall.
Atlas var ju ingen bad pojk i fjol, men efter att ha varit i vatten trasken några gånger verkar de inte bekomma med vatten länge.
Trodde de skulle bli mer bekymmer att få i tassarna i vattnet men inte då, han knata i så fint så!
Å så stolt han blev själv då! Å matte å husse med så klart.
Härligt att se han glad och tyngdlös i vatten, riktigt mallig...
Stanna även vid homna tjärn på väg hem och kolla om han ville bada där med och de ville han!
Så tanken är väl nu att vi återupptar vår reab i vattnet....
Å vi hoppas att de 2 dagar han halta var nå tillfälligt bara, gick 9 dagar mellan så jag hoppas på de bästa.
Nu du mormor kan du inte kalla han fegis!!! ;-)

Kommentarer
Postat av: mamma

men trodde inte jag skulle få se han bada!!! va kul

2011-06-03 @ 17:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0