prövar tekniken!



Prövar lägga in fler bilder från telefon....


Nu ska vi se om detta fungerade med 2 bilder, Jag har prova kopiera med telefon!

4 arbetstillfällen kvar nu...
Känner mig helt avlagd, får nästan tvinga mig själv att åka på jobbet...
Igår jobba jag sista kvällen med Marita....
Å ikväll blir de sista kvällen med Jonas....
De 2 som jag trivts som bäst med samt någon till...
Känns konstigt, har ju jobba med Marita 10 år nu och vi har stötta varandra som vikarie och som fast. Vi fick fast samtidigt oxå hon och jag och då var vi på gamla 4.an. När gruppen sen delades hamnade vi båda på nuvarande grupp 2. Men nu blir de alltså gå åt skilda håll...

I morgon är jag ledig, men har massor att göra då som jag skjutit upp ett tag.

Inget napp på lekstuga eller övrig byggnad som går att använda till sadelkammare heller...
Så som de ser ut nu måste jag nästan bygga en egen trots allt...
Blir säkert billigare i slutändan ändå de för de kostar ju en hel del att köpa och frakta hem en byggnad oxå.
Slå igen en box är ju ett alternativ oxå, som en provisorisk lösning bara, men då försvinner en box samt att problemet egentligen kvarstår... Fy vad klyven jag är över denna sadelkammare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0