vi badar vidare...


Oj vad dålig jag blivit på att uppdatera här...
Läser knappt andra bloggar heller nu för tiden...
Orsaken är väl att de varit mycke jobb både på byn och hemma, men nu har jag avverkat min sista delade tur på ett BRA tag iaf!!
Hemma har de varit mycke häst och mycke hund på slutet.
Hästarna byter hage 2 gånger om dagen, Ja lill flocken alltså. Samt att de är smörja, Spraya x antal gånger om dagen.
Extremt mycke knott och mygg i år, samt riktiga hästbromsar och "trekants" bromsar på dagtid!!
Undrar hur de går med Fjant jag innan söndagen...
I natt står Fjant och Dusty inne, jag ser knappt färgen på Hästarna för alla är svart av knott...

Inte har jag hört ett ljud om DILLBA och Jenka heller, så jag får väl anta att allt är bra där uppe då...
Dom har snart varit där i 2 veckor så någon bör ju gått i brunst tycker jag...

Atlas har fortsatt att gå i vatten, lika kul varje gång som tur är.
De känns lite närmare att bada här hem i kring mot för att åka till Gävle måste jag säga ;-)
BARA HOPPAS ATT SOMMAREN ÄR HÄR FÖR ATT STANNA!!
DOCK blir de andra bekymmer med värmen, mat är ju bara glömma att han äter. på kvällen först smakar de bra med mat.

NÄSTA SÖNDAG GÅR JAG PÅ SEMESTER!!!
Kollar fortfarande på husvagn men tror jag håller hårt i pengarna iställe, om de inte dyker upp nå jätte fynd då vill säga...
MYCKE annat som står på köplistan just nu så jag får nog prioritera lite, men köper jag en gammal vagn har jag ju en sadelkammare till hösten ;-) så vi får se. men jag håller utkik efter typ en större lekstuga, friggebod, förråd eller dyligt tills vidare.... HAR DU NÅ TILL ÖVERS SÅ SÄG TILL!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ni får väl låna Pers och känna efter hur de är med husvagnslivet.. Jag älskar de och skulle absolut inte vilja vara utan de... =)

2011-06-09 @ 00:33:25
Postat av: Anna

Tänk när en annan äntligen vågar bada :p

2011-06-09 @ 12:12:00
URL: http://nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0