en liten skitgris hitta jag...


På blocket igår....
Å nej, inte till mig, ingen Volvo för min del tack!
Men en perfekt bruksbil åt mamma tyckte jag.
JA denna skulle ju vara perfekt åt henne å hundarna, så medan hon var på väg hem från sin semester ordna vi och ringde och fixa allt.
Ja stackarn blev nästan "påtvingad" denna bil ;-) Ja oki då, självklart skulle hon ju få prov köra och titta på den och bestämma själv! Men jag var ju ivrig, de ska ske nu!!
Så Tomas fick hämta henne på station i Bollnäs å sen bar de sta upp till ramsjö och provtur!
Å jippi så verka den duga, ingen skönhet på utsidan, men den blev bra mycke bättre efter en tvätt och lite ömma händer!
Invändigt var den ju helt ok!
Hoppas nu att bil f*n håller och går bra så hon har bil ett tag..

Behöver någon en liten golf kommer mammas bli till salu, skattad och besiktad september ut... Bara tuta och köra någon månad!!

Nu har jag tröttna på att vara still....
Vad kan man egentligen göra på en stol??
Nä men gå gör jag ju å de känns bra!
Annars har jag tagit de lugnt och inte tung jobbat nå på hela helgen...
Å visst är både rygg och ben bättre...
Så i morgon blir de jobba av igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0