idag kom dom.....


Party lite sakerna... Mina fynd i bild!
"Silver stakarna" som egentligen skulle kosta 1099 kr.
Aroma lyktan var mycke större än jag hoppats på!
3 paket ljus oxå Med olika dofter, äpple och kanel kommer passa bra till jul nu tycker jag..

Ute är de för tillfället storm! Hela huset gungar ;-) så mycke tar de i. Bara orkestern och en danspartner som fattas nu :-) ä men den var dålig den med....

Ny tvättmaskin kom igår. Helt perfekt med kort program på 15 min. Nikolajs spykläder blev då rena på de programmet, värre var de med schabraken. SÅ pass skitig tvätt måste tvättas riktigt.

Kvällspromenaden bestod av mig, hund och 4 katter. Folk som ser oss måste ju undra... Nu dusch innan lilleman vaknar igen. 2 jobbiga dagar för han har de varit. Men lyser som solen mellanåt som tur är! Hoppas på en bra dag i morgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0