långt mellan inläggen...


De är full rulle för de mesta! Men blir lite gjort mellan åt...

Här om dagen var de party lite party här på kvällen.
Mina gäster handla så pass mycke att jag fick jätte rabatt!!
Jag slog på stort, handla för nästan 1200 men kommer betala strax under 600.
Vem kunde tro att jag skulle köpa en ljusstake för 365 kr?? Dessutom blev de 2 st för de priset per st....
Egentligen skulle de kosta 550 kr st men var rea på dom nu, å med % jag fick slog jag till.
Men de kändes på ändå, denna månad blev de bara 300 kr kvar av min föräldrarpenning sen räkningarna var betald och djuren fått mat! Hade egentligen vatten räkning på 400 oxå nu Men den fick Tomas så lov att betala.
Ska man verkligen behöva spara ihop pengar för att kunna skaffa barn??!
Eller skulle man verkligen kunna överleva en månad på 300 kr??!


Som de syns på bilden har de gröna fula kompost Gallren ersatts av andra grindar nu...
Med lite fantasi, såg, skruv, verktyg och färg kommer man långt....


Annars rullar de på med djur och barn, dagarna försvinner i ett Naffs, trött så jag känner mig full nästan. Men de blir väl bättre snart hoppas jag!
De är väl som så att man hinner glömma en hel del man tänkt skriva om när de blir så långt mellan jag skriver här. Men ska försöka bättra mig.

Kommentarer
Postat av: Marie

Nu när jag satt och läste de här inlägget så pekar tuva på bilden och säger: Atlas! <3 Hon börjar bli stor nu tror jag ;)

2011-11-06 @ 20:19:39
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Blev ju bra grindar =) Inget fel på din fantasi =)

2011-11-08 @ 10:50:02
URL: http://nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0