stort avslöjande....



Nu på kvällskvisten fick jag nå ryck och rensa garderoben i hallen, mycke jag inte använder där som tar onödig plats!
Å plats är ju en bristvara här som i de flesta hem!
Jag hitta 10 m tyg där orört, passande nog grön spets med guld som jag tänkt ha som julgardin för x antal år sen.
Å eftersom jag ändå var i farten börja jag julpynta en del, lite syns på kortet, tomtar som får pryda spisen lite...

Med stor risk att alla kommer inspektera mina nya köksgardiner noga ska jag ändå avslöja mig själv....
Bekväm som jag är, mamma som jag är, och uppfinningsrik som jag är....
Ja men vad gjorde jag då??
Sydde nya gardiner??
Nej!! Never alltså....
Jag klippte helt enkelt av dom i den längd jag tyckte å sen tog jag häft apparaten och häfta hop dom ;-)
He he, både Spart tråd, tid och arbete!!
Var ju klart på 5 minuter....

Trevlig första advent på er om vi inte hörs innan....

Kommentarer
Postat av: mamma

MEN JENNIE,,,,,,

2011-11-25 @ 17:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0