passar på....



Att göra ett inlägg när go pojkarna mina sover....
Sova är nå jag verkligen skulle behöva nu egentligen...
Nikolaj sover bra när han sover, men har kommit på att man kan vara vaken 1-3 timmar per natt...

Gården flyter på, ny hästen xacamo ser ut att trivas och de bekommer han inte alls att han är själv i sin hage. Han har ju så många hästar runt sig samt att de går klia över trådarna.
Jossan har haft en kompis med flera gånger nu så dom Har låna Lena och ridit ut, de har fungera bra de med.
Hoppas själv på att de flesta av mina får komma ur hagen till helgen!
Låter som både Matilda och Wilma vill komma så får jag hjälp....

Blomman i bild är från idag....
Den har hamnat mitt i vår gräsmatta....

Nu har vissa sovit klart för en stund, spydde just och nu får han påfyllning :-)

När är de normalt att sluta äta på nätter då?
När de blivit x antal månader?
Eller när de helt enkelt själv väljer att sova i från?
Sistnämda kan vara lite lurig, för när Nikolaj skulle äta var 3.e timme fick jag väcka han nästan varje gång ju....
Han e ju drygt 6 veckor nu så de lär vara ett tag kvar med att äta på natten.

Nu ska jag ut på market och leta en App! Tog hem tradera igår och kolla i all hast, såg helt annorlunda ut....

Ska bara skriva om mitt mående snabbt oxå.
Helgen som var mådde jag kanon, inge ont och pigg. Men blev ju så klart bakslag! Nös så de kändes som nå brast i magen, å säkert gjorde de det oxå för sen börja jag blöda samt fick ont igen.
Detta var på söndag kväll...
Måndag var de återbesök i Falun, de gick bra, gick igenom förlossningen en gång till.
Nästa gång vi skulle få barn ville läkaren att jag skulle bo på patient hotell eller bli igång satt för nästa gång trodde hon inte vi skulle hinna fram! Ha ha tur de inte blir en nästa gång!!
Passa på att besöka jula och citygross, som vanligt spendera jag massa pengar och Tomas som fått pengar i present snåla som vanligt. Tur vi har varsin ekonomi och inte gemensam!! Eller?? JO de tycker jag, även om jag har total kass inkomst nu och en tid framöver så är jag glad jag gör vad jag vill med mina pengar trots allt.
Snåla är jag ju proffs på så nog ska jag fixa "mitt" ändå på ett eller annat vis...

Nä, skynda till market nu, fast dom Har dygnet runt öppet ju ;-)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt att du börjar må bättre! Förutom bakslaget då.. Kollade dm upp det i Falun?

De där med att äta på nätterna är helt olika från barn till barn.

Hugo slutade när han va 6 månader, men det är tidigt. Nova åt på natten tills hon va 1,5 år. Bvc sa åt oss att fortsätta ge henne så länge hon ville ha. Hon behövde det eftersom hon va så smal. Men runt 8-9 månader är nog vanligast..

2011-10-07 @ 07:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0