33 år på nacken...

Ja idag blev de kalas, jag fyllde 33 år. Trevlig dag med fina paket och trevligt att träffa familjen! Fick nyttiga saker, inkl pengar som jag gjorde av med direkt då jag köpte solceller till husvagn, så nu ska vi inte vara beroende av el hela tiden. Vist, de var en liten panel men räcker för lyse och radio och sånt smått iaf :-)

Semester resan blev otroligt fantastisk för oss alla. Bilresan gick över förväntan, Singö camping var vackert, dock -för toa! annars helt underbar. PÅ Facebook finns kort då de fortfarande inte går ladda upp från telefon.
Blev en tur med Ekerölinjen, där var de väl vid buffen som Nikolaj tröttna, annars skötte han sig galant. Men varmt och trött och dubbla dukar på bordet gjorde honom till en ryckande snurrig Åma ungefär ;-)
Övriga restaurang besök gick som smort som tur var.
Väddö är vackert, förbannat vackert...
Jag kan rekommendera en resa dit för er som vill koppla av, men kör försiktigt då vägarna är både smal och krokig och på vissa ställen stod husen nästan med gaveln i gatan!

Å nästan helt mygg och knottfritt är väl nästan lika fantastiskt som havet...


Kommentarer
Postat av: Linda E

ja det gick bra på rikset tycker jag ,och nog gick nya släpet bättre än värmlänningen allt ;)...
Ska ringa Helen L imorgon o boka när hon kommer,är det akuellt för dig än? //Linda

Svar: JA hon kan komma hit oxå.
Jennie

2012-08-07 @ 13:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0