första jobbhelgen avklarad...

Kväll, kväll, dag, ja så såg min jobb helg ut. FY för att jobba till 21.45, sen hem och fixa djuren, äta och försöka varva ner för att sen inte kunna somna och så ska man upp, fodra och släppa på bete, göra sig klar och infinna sig på jobbet 7.30 igen. Dessutom har Nikolaj vakna halv 1 och 20 över 5. Å om pappan kunde ta nattskiftet en sån här helg ;-)
Tur de inte är ofta de Är så här iaf.
Nu har jag 7 arbetspass kvar till långledigt, räknar ner och blickar framåt!!
Vi kommer gå en mysig höst till mötes tror jag...
Lustigt att jag som hatar hösten säger så, men även om hösten i sig är tråkig har jag så mysig omgivning så jag ser fram emot tända lysen, å att få vara hemma där jag trivs som bäst är toppen!

NU ska jag ut, sitter med blöta fötter och byxor och orkar inte byta till torrt då de ändå skulle vara lika blött innan ja kommer in igen.
SÅ ut och gör sista passet nu kvinna, du ska bada och lägga dig innan 1 så du orkar med en spännande måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0