pass på gång...

Ja idag kom Helene och rita av och chip-märkte Ärnst och ädla. Gick bra de fast de inte är jätte hanterade, men hon kan ju sin sak hon! Örly och flinga fick oxå varsitt chip, blev aldrig av när de var små, skulle fixa de vid ett senare tillfälle då jag tyckte de var för små att sticka då, nu 4 år senare var de på tiden att de blev gjort!! SÅ nu har alla mina uppfödningar chip och pass eller pass på gång iaf. DE andra är ju äldre än kravet så de får gå utan ett tag till, så länge de inte tävlar är de lugnt. Nu sover Nikolaj och jag har ringt och kolla upp över föräldrar dagar, jag kan vara hemma längre än jag trott så de är bara fylla i en ledighets ansökan till :-) härligt!! Eller så skulle jag jobba en par månader och vara ledig efter de? Jag har några månader på mig att fundera som tur är, dock blir de till att skjuta upp dagisplatsen iaf... HÖ fixat, ska mucka ur stallet eftersom mammor och föl stått inne i natt, lite annat som ska fixas oxå samt att jag ska leta fram lite grejjer som ska användas till veckan... Blir en spännande vecka den som kommer, börjar direkt på måndag och händer nå varje dag... Nikolaj blir ju stora pojken när han fyller 1 med allt de Nu innebär, kalas och paket blir nog spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0