blogg appen....

Fungerar över förväntan tycker jag!
Äntligen kan man lägga ut kort på ett enkelt sätt även från telefon.
Å bestämma var i inlägget de ska placeras oxå, de är lyx för mig..

Idag har vi haft en ont i mun dag, blev bara sova middag en gång oxå, men efter lite alvedon blev han sitt vanliga jag.
Så nu har han fått alvedon 4 gånger i hela sitt liv ;-)



Kallt igen efter några dagar runt -10-15 grader, över -20 igen nu ikväll.
Har även lyckats ha sönder en vatten tunna idag :-( så typiskt när jag inte hade någon hel i reserv!
Tror jag ska leta en värmekabel på tradera eller någon som säljer de billigt och pröva se om de håller vattnet isfritt.
Tänkte till och med slå på och köpa en riktig värmebalja för drygt 2 tusen, men 65 l rymmer dom bara och de går betydligt mer här en natt i lillflocken.
Så 2 känns inte aktuellt då man inte vet hur de fungerar....
Fördelen är ju att de är el draget till alla hagarna så de skulle gå bra att fixa nå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0