söndags göra....

Börja dagen med att skotta snö, eller först montera jag in barnstolen i zetorn så Nikolaj äntligen kunde sitta själv där.



Så nu e de bara följa med, motor tokig redan!!
Jag fick häst besök från regnsjö, en fin welhs mountin kille på 5 år kom och pröva lite utrustning som jag ska sälja.
Tyvärr passa inte de sadlar hon var intresserad av, dock satt min wintec som en smäck även på denna kille!
De är ju såna jag håller på byta till mig nu så den var alltså inte vill salu....
Men en passande sele fick de iaf med sig. Mitt intryck av denna kille var imponerande, 5 år och hur cool som Hellst, Tomas tyckte jag skulle byta bort min flock mot 2-3 såna istället, hm... är väl antalet han tänker på bara gissar jag.

Sen har jag lagat hagen, måste typ laga den 1 gång om dagen då dillba och Xacamo är som ett gift par och drar med sig tråden, ena dagen in i shettis hagen, andra dagen in till Xacamos hage osv.
Har även satt mer stolp mellan Lena och Xacamo där som de var trä stolpe som blev uppäten... Tomas och Nikolaj gick en sväng och sov i vagnen.














Utedagen fortsätter, åka bob både sittande och stående, även Izor tyckte de tar spännande!
Sen hade vi lite gå träning ute, men si stegen går bara åt ett enda håll....







alltså mot brumbrum garaget....



Nu ska jag tina mig själv, sen ut och fodra djuren och mucka, har ju 2 boxhästar nu så ett väldigt muckande nu...

<3


Kommentarer
Postat av: Anna

smart ide med barnstolen i traktorn, Super glad lajlaj nu skulle jag tro =)

Svar: Ja han älskar att åka, skulle bara till traktorn idag med :-)
Jennie

2012-12-17 @ 08:32:30
URL: http://nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0