Besiktad och klar...


Å blankt papper igen...
Drygt 600 mil åkt på 1 år, lite de med tanke på att denna bil gick fram å tillbaka till strömsholm x antal gånger, de är 60 mil per gång. Sen Gävle blev ju 30 mil per gång. Någon häst resa blev de ju oxå, delsbo 2 vänder, söderhamn och Falun.
Så De märks att jag sluta jobba i juni....

Största frågan nu e ju, sälja eller ha kvar??
Kan inte få bättre dragbil, för inte fan kan man ut och köra som Jag gör med en vanlig bil. Kör ju lekande lätt ut på åkern med släp och foder i detta före.
DE är ju inge skulder på bilen så den är ju billig att äga och åka med tanke på storlek och användnings område.
Men.....
Säljes jag den nu kan jag fortfarande få de jag köpte den för ungefär, å hur ofta kan man de efter att åkt i den 2,5 år?
Sen vore de ju kul om alla 3, människor alltså kunde åka lagligt i min bil oxå. Som de är nu går ju inte de. Atlas tycker ioförsig de är kul med sällskap där bak!
Å sätta i baksäte är ju uteslutet, nästan 8000 i skatt å så får inte Atlas plats iställe...
Så de är lite att fundera på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0