hoppas på bättre bilder...

JA mitt förra minnes kort var fullt, så fort man försökte knäppa kort sa tel, sd minne fullt, seg var den oxå! Hoppas jag inte missar lika mycke roligt att knäppa nu då.
Då detta kort rymmer dubbelt så mycke räknar jag med att tel inte blir så seg även om de börjar bli lite på kortet igen.

I dag har allt flyte på bra med de mesta, Nikolaj har haft en bra dag.
Dock har han lagt sig för natten nu och vaknar några gånger redan :-(
I skrivande stund ligger han på min mage, å där kan han ju inte ligga länge till...

Svärmor kom förbi idag, har sagt de förut och säger de igen, de är skönt med lite avlastning så jag får komma ut.
Höll på att klä hela gänget och gå ut när hon dök upp, bara Nikolaj som inte var klädd så han fick vara inne med farmor han så gick jag och Atlas en sväng själv. EN sväng är just vad han klarar av, trots att han har täcke fryser han och blir halt på alla 4 ben snabbt! Ser lustig ut när han försöker stå på ett ben..
Passa även på att mucka hälften och packa foder.
Var ut och gjorde klart sen när Tomas kom hem.

Tepee tyr sig till jennie, han verkar gilla lugnet, hoppas nu att de flyter på när alla ska släppas ihop oxå.
Men lite tomt måste jag säga att de blir vid balen nu, dom äter Lena å Tepee men sen går dom till jennie, vi e ju van att nästan jämt se åtminstone 1 häst vid balen nästan jämt..

NU ikväll passa jag på att gå med Atlas i lugn och ro i snö vädret...
Annars händer inte mycke här, djur och barn bara hela tiden! Tomas jobbar fullt ut igen men hoppas han tar ut fler pappa dagar, jag funderar mer och mer på att förlänga min ledighet iaf över sommaren. Vill ju inte börja jobba alls egentligen, jag skulle mer än gärna gå i pension nu!

Nu blev de ett surr och onödigt inlägg, men de blev iaf ett.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0