Roligt och mindre roligt...



Vilket ska jag börja med?

Veterinär dag idag, Dusty, Turbo och Bianca klara sig helt idag.
DE roliga är ju Då att både DILLBA och Jenka är dräktig!!
DE skiljde lite på storlek, Jenka har den störtsa ungen så hon kommer förmodligen få först. Den ungen vila nog för den rörde sig inget.
DILLBA hade en lite mindre och livligare bäbis i magen.
Fjant har åkt på fång! Mindre kul... DE är inte mycke men de är, de stadie som vissa kan kalla känning. Men oavsett grad så är ju fång alltid fång.
Tepee, Flinga, Örly, DILLBA, Jenka o jennie i övrigt inte några skavanker som tur var.
Tant vet tyckte för övrigt att de är en väldigt trevlig modell på Atlas!!

Nikolaj hade sov rekord i natt, nästan 4,5 timmar i sträck sov han!! Ända till 02.20, helt otroligt. Så hoppas han börjar sova nu på nätterna. Börjar bli drygt nu när han sover 1-2-3 timmar åt gången på nätterna. DE innebär att jag vaknar och Hinner inte ens somna om förän han vaknar igen. Många nätter jag bara sover en par timmar, å svårt att sova på dagen har jag ju. Men på helgen jagar jag upp Tomas mellan 6 å 7 någon gång och sen sover jag till 9.
Han har varit lite gnällig på dagtid med, från morgon till kväll någon dag faktiskt. Vet inte vad som e fel eller om de är nå tänder på g?

Nu ska jag passa på att ha egen tid, för Nikolaj somna halv 9 så snart vaknar han väl....

Kommentarer
Postat av: Linda E

Du ser ,Noble skötte sitt jobb fast du tvivla då. =o)

Mindre kul med Fjant då....

2012-01-31 @ 10:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0