utmanad....

Frågor & Svar Utmanad utav Anna SÄLL

1. Vad gjorde du för 10år sedan?
Jobbade på hemtjänsten, dåvarande grupp 4. Bodde i roteberg och hade Sissi, Tepee, Festis och Truls. Chacko 14 år får somna in och den bästa av dom alla, Apotin föds och flyttar hem!!

2. Vad gjorde du för ett år sedan?
Hade nog just smält att jag skulle bli mamma ;-) jobbade på hemtjänsten dåvarande grupp c2. Bodde med min sambo och alla djur i Älmeskullen. 10 hästar, 8 katter, Atlas, Kurt och några kaniner.

3. Fem snacks du gillar?
Chips, jordnöts ringar, skruvar, godis och choklad!

4. Fem sångtexter som du kan hela texten till?
Många... national sången, vem kan segla, m.m

5. Fem saker som du skulle göra om du var mångmiljonär?
Bygga allt möjligt hela dagarna ;-) sen när jag byggt mitt samhälle skulle jag bo där med utvalt folk som jag skulle försörja! Jag skulle köpa allt jag vela ha och sen räkna kr övrig tid ;-)

6. Fem dåliga vanor?
Sockerberoende, hemma kär, envis, explosiv, tråkig.

7. Fem saker du gillar att göra?
Djur/familje livet kommer först. Sköta om och ta hand om djuren och gården. Skapa/bygga/planera för förändring. Mobiltokig e jag ju. Slita och få lön/utdelning för mödan!!

8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
Kan aldrig säga aldrig, men skulle inte klä mig obekvämt för ändamålet. Varmt klädd i kyla och mindre klädd i värme helt enkelt! Dock alltid med strumpor på och nästan jämt mössa :-)

9. Fem favoritleksaker?
Mobil telefon, hammare, virke, tolksele, bilen.

10. Tio personer jag vill se göra denna utmaning?
Marie Ivarsson. Linda Edvardsson. Lisa Ivarsson. Är de enda bloggar jag följer förutom Anna... Så de första blir mitt svar då!

Blev utmanad utav Anna Säll=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att jag är en av de utvalda att bo i ditt samhälle då ;)

2012-01-21 @ 15:47:04
URL: http://nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0