packar vagn...

Snart är vi nog resklara, men dyker upp lite små plock som ska med hela tiden tycker jag.
Har dragit ut bokningen till båten, hade nästan glömt bort de, var ju någon dag sen den betalades och de gick inte koppla telefon till skrivaren underligt nog, men från en dator löser man allt tydligen, kanske skulle haft en fungerande sån jag med?!

Undrar om vi haft något objudet besök i natt? Ingen av hästarna var speciellt sugen på att gå ut på bete i morse... typiskt om de ska bli nå när vi ska bort och har djurvakt...

Nä nu börjar jag bli ivrig att komma iväg, å extra roligt blev de ju så klart när löne brevet kom idag, mer än dubbelt så mycke mot vad min föräldrarpenning legat på senaste året! Å värre än så blir de ju till hösten när låggaranti dagarna ska användas, 180 kr/dagen -skatt är ju förnedrande! Hur ska folk överleva på de som ensam kan man ju undra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0