Katter...


På bilden, 3 generationer. Strumpan-Olga-Gubben samt Vide.

Med 8 katter får man räkna med lite allt möjligt.
Men jag accepterar inte vad som Hellst!!
"Någon" har nu börjat göra inne allt för ofta!!
Kökssoffan har ju varit drabbad någon gång så den har vi ju haft ut och tvättat.
MEN senaste månaden har någon pinka lite här å var nu och då.
Lite på golvet i nå hörn, mitt på golvet, på spisen, samt att de blivit någon korv här å där.

Men nu har de gått över styr, i lördags fick vi kasta ut rums soffan, 3.an. idag hade någon satt sig på rums bordet och pissa på spetsduken!! Å nu när jag skulle lägga mig har någon j*vla katt pissa i min säng!!
Å lådan inne gör vi ju rent minst 1 gång om dagen + att vi plockar sikt mellan de ändå. DE flesta går ju ut och gör sina behov förutom skrållan som valt att vara inne lätt. Findus är ju aldrig inne så han utesluter jag. Kan inte tänka mig de är någon av de andra killarna heller.
Strumpan och Druvan tål ju inte se varandra, så om båda e inne vill strumpan inte gå upp, detta gäller ju även om skogis killarna e inne. Men strumpan var inte inne när de blev i soffan. Druvan har skite inne en gång som jag Sett tidigare. Men är inte inne alla gånger de varit olyckor.
Måste ju försöka hitta boven och göra nå åt de, för de kan gå fort att förstöra ett hus om dom ska fortsätta så här!
Är de då lilla skrållan som e skyldig som aldrig går ut?? Tycker hon är på lådan ofta, är hon gammal och dement eller svårt att hålla tätt??
Får ha koll så man ser vem eller vilka de är och vidta åtgärder helt enkelt, tråkigt tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0