Lycklig sulky ägare på 2 ben!



Största händelsen var igår så jag börjar med den....
13 mars ställde jag Nikolaj vid fotpallen, naturligt vis höll jag i han, men vad händer?!
Ja precis, han trycker pallen framför sig och går iväg på halv vingliga ben!!
Tillfällighet? Nä jag Prova några gånger, å sen när pappa kom hem kunde han oxå, å idag med.
Så nu tränar vi inte mer på de ;-) på ett tag iaf...

Igår efterlös jag en liten sulky/sitt vagn som ska gå att ha med i bilen, vi har ju en normal sittvagn men vi är ingen normal familj och har ju inte heller en hund i normal storlek så vi fick inte plats med allt i bilen.
Hitta denna sulky för 50 spänn och Nikolaj bara älska att åka den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0