Skogsdag med ardennerklubben...

I dga var det skogsdag i älmesbo, jag hade tänkt åka med Maj,
men så ville Tomas med så de var ju roligt!!
Men i denna hemska blåst kunde inte Nikolaj följa så vi gjorde en liten rövare och kolla med farmor om hon kunde vara barnvakt, å de kunde hon.
Så nu har han haft riktig barnvakt och både mamma och pappa lämnat gårn....

Tomas ivrig och vill iväg till skogs....





Nedan följer lite bilder från dagen, tyvärr vet jag inte namnen på alla hästar.




Lasse Forslund med sitt nord svenska sto TÖSEN:



Tvär kurva, så Lasse halkar iväg, ut i mossan kan man säga...


Lasse "plockar" lingon, Matilda åker med.


Ja då var Lasse på benen igen..


Å Tösen får arbeta.


Lämnat ett lass....





Lars-Göran Eriksson med sin ardenner BELLMAN:




NÖDIG! Så skönt att kissa....








Göte Persson med sin 4-åriga ardenner valack:




Denna kille var enligt ägaren för folkkär, under inkörnig var han....


Lagoma lass tills man kan dra i skogen.










Steve Persson med lånad ardenner:






Mamma!!! Var är du???




Martin Sthålklo med sin nord svenska valack:


Dagens bästa vagn enligt mig.




Vilken stilig grabb!!!






ÖVRIGA BILDER:



SYND på vädret om man nu ska gnälla, men min tallrik blåste ju till å med bort fast de befann sig en kolbulle på!!
Blev vackert till att plocka upp och äta med fingrarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0