Å här händer de....

ABSOLUT INGENTING NÄR DE GÄLLER FÖL...
Är nog bara inse, hon gick om efter 8 juni helt enkelt, visst kan hon gått över tiden nu, men nä... Hon har bör ha ett tag kvar än hon!!
Idag e första gången de kommi någon droppe när jag försök få ur mjölk, å de var ju bara "sve" vatten de.

Annars händer de lite saker här nu och då, lite nytt på hästfronten lutar de åt att de blir. DE ska bytas Hagar, börja beta, sätta staket, göra rid/kör bana m.m.
Mer info kommer vart efter som de blir nå gjort.

Vet inte riktigt hur jag tänker, Men dum som jag var så tog jag bara mamma ledigt maj ut, så 1 juni är jag tillbaka på jobbet. Där precis allt e nytt!! NYa jobbakompisar, nya distrikt, nytt arbetssystem m.m... Begärde mig på annan grupp i sommar än min "hemma" grupp av flera orsaker!! SÅ jag hamnar i en bra grupp med lite av mina gamla gamla oxå : ) så något kommer ja känna igen iaf ;-)

Nu ska jag återgå till de jag höll på me nyss.... planerar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0