mvc besök

Bäbis mår bra!
Gav barnmorskan en rejäl spark när hon kom med apparaten och skulle lyssna....
Men oj vilken spark utbrast hon ;-)

Värre med moran som fortsätter sjunka i värden...
Mår ju prima, hur kan de komma sig.
Med sånt här blodvärde och så låga depåer bör jag vara trött! Väldigt trött!
Men är nöjd att sova en par tre timmar per natt jag, å vila på dagtid är omöjligt...
Ryggläge och koppla av går ju, men sova går inte!
Ska verkligen skärpa mig med piller nu och se om de åtminstone inte blir sämre då, sjunker de för mycket är de väl bara nytt blod som gäller antar jag...

Nu har jag varit ute och fixat så även Lenas nät hänger fritt, hoppas de håller henne sysselsatt någon timme till...
Även mucka, packa foder och bytt vatten överallt. Inte mig emot dessa grader då de går fylla vatten med slang.
Blir väl tyngre och tyngre jag med och de är drygt 400 l vatten att bära varje dag och ca 70-80 kg foder om degen att bära + mucka så de blir en del, kanske inte undra på de är sammandragningar även denna gång...
Var på jobbet idag, sökte ledigt till 1 september 2014 en gång. Hoppas så klart att allt går vägen och att de blir som planerat.
Roligt att träffa Birgit och Åsa framför allt, dom saknar jag!

Nu ska jag ut och börja göra kväller med djuren, kaninerna är klar. Izor har vari ute nästan 1,5 timme med mig så nu sover han med... Får väcka han och kissa kväll med han de sista jag gör innan ute görat är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0