nu är de värsta på plats...





Grövsta på plats, skönt!!
Hoppas jag hinner få upp skydd på takstolparna oxå så fort de går.
Huvudsak de bärande skyddas, resten är lämpligare att laga å fixa...
Dock måste de nog beställas mer plåt då några skador är större än vad jag kan täcka med de material jag har hemma :-( skit oxå!!

Övrigt som händer och sker?
Ja inte mycket mer än familjen och djuren som hinns med faktiskt, umgänge är tyvärr ganska minimalt nu för tiden. Gissar de är lika hos de flesta, men tur man vet vilka man har nära ändå :-)
När man är tråkig och inte festar och super på helgerna gäller de att hitta på annat, onlinepizza har blivit vårat nya helg nöje :-) otroligt lämpligt med mat hemkörd till dörren, som dessutom är varm/het! 40 kr för tjänsten hemkörning är de helt klart värt!!

Hästarna, ja tänk om snön kom, dels för deras fötter, sen är de ju inte kul att ha mycket eller nästan hel vita hästar nu!! I bland funderar jag på att minska ner lite, Tomas tycker de räcker med 2 hästar, men si de får han nog glömma! Men några mindre, för snart e ju familjen större, kommer bli ännu mindre tid.
År inte lätt att hitta någon som hjälper heller med de små, en par gånger verkar de "seriösa" komma, å hur kul är de att hjälpa till och lära upp nya hela tiden helt i onödan känns de som....
Men samtidigt, ska jag göra mig av med mina bästa vänner, mina energiknippen och min glädje bara för att de är en kort period i livet man har dåligt med tid??
Nja, känns inte rätt de heller.....
Kanske låna ut någon/några?! Ja så här funderar jag fram å tillbaka mest hela tiden....
Vi får väl se hur de löser sig med allt...

Kommentarer
Postat av: Linda E

Det är så jag resonerar oxå, det är en tid det blir dåligt gjort med dom sen så växer faktiskt ungarna o vips kan dom åka med på shettisturer! o så tar man en på släp så motioneras det flera åt ggn ; o)
Tänker kolla om Martin har tålamod snart o dra ut med Cissi..

2012-11-15 @ 11:01:08
Postat av: Anna

Hehe nej har inte varit så effektiv så jag lära göra ett inlägg nu ikväll ;) Tack för idag förresten =) Kramar

2012-11-15 @ 20:13:16
URL: http://nogg.se/AnnaSall
Postat av: Anna

Sv, mycket smart ide =) Det ska jag klura på lite mer ;)

2012-11-16 @ 13:10:58
URL: http://nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0