Gott nytt år!

Nu är 2013 här, jag har börjat året med 2 semester dagar, var ju tvungen åter i tjänst för att kunna söka graviditets penning som de gav mig avslag på bara för att jag var mamma ledig.
Så nu står jag här, utan beslut om jag blir beviljad eller inte, men från och med idag har jag sökt och blir de avslag igen så är de bedrövligt. Jag och även kommun har gjort de vi kunnat nu, mer kan vi inte göra! Men vägrar ta ut av kommande bäbis dagar, de vill man ju spara!

Har fått tid på båda tillväxt ultraljuden nu, de skulle även kolla läge på bäbis så vi slipper iväg de 3.e gång om de inte behövs.
Förra inlägget drog ju läsare igen...
Vad jävla tråkigt de är när folk ska snoka bara utan att ge sig till känna, förstår om många av er ville läsa fler gånger pga att ni verkligen bryr er och för att försäkra er om att ni läst rätt.
Men både antal besök och antal sidvisningar öka markant mycket!!
Så en låsning av bloggen kanske är de bästa igen nu då så slipper folk springa och prata en massa bakom ryggen på oss utan egentligen veta så mycket, bara dra sina egna slutsatser och lägga till en massa osanningar!!

Hur som Hellst, mina drömmars drömmars paradis på jorden är till salu!!
Jag har alltid sagt till Tomas att den dag solbacka blir till salu blir de flytt oavsett pris :-)
Nu är de till salu....
Men de är så total förstört att de inte går bo i nästan något hus, stått tomt flera år och allt verkar ha fryst sönder :-( sprängskador på element, delvis utan inredning, färg och tapet har lossna.
Travanläggningen har växt igen, stallet har för låg takhöjd, de skulle kosta miljoner att få de i de skick som de var en gång...
Men 2.5 km egen strandtomt, 68 ha mark, de mesta bete och åker, 1 beboligt hus med el värme, allt inhängnat, samt järnstaket till hagarna lockar ändå förstår ni....
Är ju platsen i sig på nå vis, å jag ser möjligheten i "mitt hus" där, för ett av husen har perfekt form för min smak!
2 miljoner är marknadsvärdet ungefär och de säljs på aktion av kronofogden. Så de kan bli billigare och de kan bli dyrare! taxeringsvärdet är högre...
Själv kan jag ju inte undra varför man inte kollar upp vad som gäller innan man renoverar ett stall med 21 boxar för flera miljoner utan att veta vilka mått som gäller.
Hur som, visning i morgon!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Bedrövligt, lås bloggen du Jennie. Om de vill veta kan de fråga dig själv. Å solbacka skulle passa er bra ju =) Åker ni och kollar iallafall? =) Kram kram

2013-01-02 @ 20:42:10
URL: http://nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0