Lite lugnande...

Efter mvc besöket idag, inget protein i urin så just nu känns havandeskapsförgiftning inte vidare aktuellt, de höga värdena tidigare tycks komma från njurstensanfallet, dock fortsätter de kolla och besöken blir som planerat.
Inget mer ök i drastisk fart på kurvan heller men den är fortfarande hög.
Men de blir ju ul-ljud denna vecka som förhoppningsvis ger svar på varför nu då.
Drömde om en dold tvilling i natt, kan de vara så enkelt att de missat en och de inte är nå fel? ;-)

Prata även om snitt igen pga allt runt omkring, men de är ju mer risker med snitt och som mamma blir man ju inte människa på 6-12 månader...
Får ju inte göra ett dugg de första 4 veckorna så de blir tufft de med...
Igångsättning kan ju vara ett alternativ men de görs inte före v 38 och då har vi redan fött med all säkerhet...

Allt runt GBS känns helt klart nu, råder inga konstigheter där nu tycker jag. Jag vet vad som gäller och allt finns skrivet i journal Ang behandlingen så de har jag släppt nu.

Havandeskapsförgiftning känns inte jätte aktuellt idag, även om jag vet de kan komma fort...

Å varför de växt "för" fort ska vi snart få veta...

Å ringde även försäkringskassan idag då jag fortfarande inte fått klarhet i min graviditetspenning, men hon har beviljat mig fullt sen 3.e januari som tur var!
Hon skulle skicka papper som jag skulle få senast slutet på veckan.
Varför inte skicka i tid så man slipper fundera om man har någon inkomst eller inte??




Kommentarer
Postat av: Linda E

Skönt att det verkar ha lugnat ner sig en stund iaf.

Svar: Ja tur de går åt rätt håll ibland :-)
Jennie

2013-01-07 @ 22:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0