Våran julklapp...






Ja för pengarna vi fått av våra föräldrar i julklapp investera vi äntligen i ny kyl och frys.
Nytt å nytt, bättre begagnat är de ju så klart...
Hoppas de håller några år tills de blir total renovering av köket, men de är bara 3 år så har vi tur håller de.
De fungerar då bra nu iaf...
4 skåp miste vi nu, men de får gå ändå. Mycket skrot som fått lämna köket nu.

Å tur nog blir vi av med de gamla nu direkt, satt ut de på bortskänkes och då nappa Mona, så jag köper av en släkting och ger bort till en annan :-)

Återstår bara att lösa de över skåpet oxå nu för vidare snyggt är de ju inte där nu kan jag lova....

Kommentarer
Postat av: Linda E

Kul me lite nytt..Jag väntar på nytt jag me, igen...handtag till dom inte ens 1 år gamla kyl o frysen, Wilma verkar vara för stark :o/ Skitgrejer när en 10åring kan göra så det går
sönder, tycker jag..

Svar: Ja de flesta märken verkar ha bekymmer med just handtaget!
Jennie

2013-01-06 @ 18:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0