Yes...

Nu har jag min el uppvärmda tunna!!
Fanns en enda kvar på granngården i Bollnäs så då blev de köp.
Dock dyrare än jag tänkt mig då de går skicka efter dom för ca 700 billigare men blir de något fel på dom är de lämpligare att lämna in dom på orten...
Men ligger lite + i affärerna iaf som tur är.

Andra lasten som blev med hem igår var de vi egentligen skulle iväg att titta på....
En mini släde, så nu ska Tomas och Nikolaj åka släde ;-)
De är en riktigt fin släde med lite fix på, men inte någon tråkig timmersläde utan en sån med lite krusimoduller och krimskrams på.
Men först måste Fjant få fina fötter!

Hoppas på att få ut kort på både värmebaljan och släden så småningom...




Kommentarer
Postat av: Anna

Åå vad kul med släde =) Längtar efter att få se bild om jag inte hinner se den förre ;) Kram

2013-01-19 @ 20:11:10
URL: http://nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0