å detta är de bästa från mitt hem...


Hallfönstret...


byrån i hallen har sin charm, pensel målad och snygga beslag...


hoppas på att denna del ser inbjudande ut....


mina köksstolar, älskar den gamla stilen och spikarna på klädseln!!


krumeluren på kökssoffan får mig att tänka på den stackare som tillverkat den, vilket slit den gjort och vilket hantverk.


kökshyllan som flyttats runt i snart hela huset hoppas ja har kommit till köket för att stanna...

mer kökshylla...



ännu mer kökshylla....



handtagen i köket har varit en favorit sen de kom upp för ca 7-8 år sen...


klockan i köket...



en träbit, ja men den är speciell ändå tycker ja ;)


gräs på kruka, början på vår hörna till sköldis.


lampan en 30 års present och förmodligen dyraste lampan ja kommer att äga någonsin, dekor gräset gör sitt till och sätter lite färg i sovrummet....


en dollar tavla, men den är tjusig och den egentligen stygga tygrosen piffar upp trots allt...


tapeten, den mest utstickande i detta hus, sängbordet med dekor gräs passar så bra till den underbara sängen vi har, topp poäng till den enligt mina ögon...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0