älskade lillebror Alexander!

 
Vad tiden gått! 
För 1 år sedan åkte vi till Hudik den 25 och blev inlagd för igångsättning kl 7 på morgonen den 26.e men se grabben löste de själv och strax innan halv 7 hade han kämpat sig ut själv! 
 
Har ju fortfarande inte skrivit något om någon av mina förlossningar, båda barnen är vackrast och välskapta och de är de viktiga när båda kommit till på så drastiska sätt!! 
Ännu idag undrar ja hur en "normal" eller iaf "normalare" förlossning skulle vara?? 
Nu är de ju som de är och jag kommer aldrig kunna genomgå en "normal" förlossning heller så svar på den frågan får ja aldrig.... 
De som inte dödar en stärker en sägs de ju.... 
Så jag glädjer mig att ja har mina barn i livet och glädjer mig åt att de har sin mamma i liv... 
Så i morgon fyller lille mannen 1 år :-) <3 
 
Övrigt, nästan all snö är borta, lera och åter lera pryder vår gård... ännu mindre snö nu sen kortet togs... 
 
 De är bara hoppas de fortsätter så de blir tidigt bete i år! 
Huset står de lite stilla med denna vecka, mycket annat som står på måste listan och sen har vi ju kalas x 3 denna vecka och lite baka tårta osv. Men i helgen blir de nog till att klämma in ett besök och upp på vinden och fortsätta leta skitbrunn som tycks gått upp i rök... 
 
Ja ju rensat ut allt från källaren och nu återstår bara att packa de oxå, sen är den klar, inget man städar mer än plockar rent och sen dammsuger trappen. 
Uppe har ja tömt bokhyllan på filmer, har ju rensa och dona där tidigare iom att pojkarna skulle få de rummet så inte mycket kvar att göra där heller. 
 
De har varit hit 2 spekulanter och kollat som verkar seriöst intresserad, en som förmodligen kommer tillbaka i morgon igen. 
Sen ringde de en från Härjedalen idag som vill flytta hemåt igen så de kommer och kollar, sen har vi en till oxå som vill titta så hoppas vi blir av med de. 
Annars hyr vi ut, har flera på kö till de med så de lär lösa sig... 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0