mini semester ❤

Ja de blev en tur till svärdsjö idag igen, hämta lite foder, köpte stolar, bjöd familjen först på restaurang och till efterätt blev de en tur på café 😊 
 Sen stanna vi vid badet där.... 
Otroligt fint där och vattnet var varmare än räknat så barna fick både bada och gunga av sig lite innan hemfärd 👍 






Innan vi åkte kom Nikolaj och ropa på mig, 
-mamma mamma Alexander har förstört hela huset skrek han!
På väg upp för trappen hann jag tänka mycket, glad blev jag ju av att se att de inte var vatten med i bild... 
Så väl på ajjes rum möttes jag av detta 😜 
Jo dom kan .... 
Så nu ligger lilla prinsen på madrass på golvet och sängen ska snart flytta ut på kasan 😏

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0